Известие

Collapse
No announcement yet.

156 ФЛ грамаж на фреон ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 ФЛ грамаж на фреон ?

    Колко хладилен агент събира 156SW Facelift 1.9m-jet 16v 2003' с климатроник?
    Преди няколко дена колата беше на профилактика на климатика.
    С машина му зададоха 500 гр. по някакъв каталог на Бош, който е към самата машина, защото нямам лепенка по ДВГ отсека.
    Смених му и двата филтъра на купето макар да не бяха за смяна.
    Само, че не духа достатъчно силна и студена струя. Дори когато е на MAX и LOW. И чувам, че компресора включва и изключва през 15-20 сек. в началото.
    Mercedes S320 W220
    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

  • #2
    520 грама. Може би имаш друг проблем.
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #3
      Нямам конкретен спомен , но грамажа бе по-малък,може би 400гр.или малко отгоре.Преди повече от 5 години карах такава 156-ца и си спомням , че имах абсолютно същия проблем и симптоми.Намалихме грамажа , налягането в системата влезе в норма и всичко си дойде на мястото.Трябва обаче и идеално да измиеш , ако трябва и на пароструйка , климатичния радиатор.Ако е замърсен това влияе страшно много и компресора постоянно включва и изключва.
      Alfa Romeo Giulietta 170hp

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
        Смених му и двата филтъра на купето макар да не бяха за смяна.
        КОлега само да попитам къде са тези 2 филтъра че аз смених само единия който е под кората на чистачките ама ми смърди зле нещо,не знаех че са два да го сменя и него!

        мерси,Аз дозаредих 300гр!
        Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
        Всички екстри Мултиволан и Калорифер

        Comment


        • #5
          На фейслифта са два един зад друг под жабката вътре в купето (от дупката при краката на пасажера се стигат)!
          За такъв под кората на чистачките не зная да има!
          Mercedes S320 W220
          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

          Comment


          • #6
            Не е по темата , ама за да не пускам нова ще питам тук...защо колеги , ми се струва че дебита ми е слаб на духалките дори и на макс , а съм сменил филтъра и дали пък това не е поредната особеност на модела?
            Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

            Comment


            • #7
              vgp_sas по твоя проблем.. мога да ти кажа ,че компресора може да прави тоя проблем да включва и изключва поради тази причина ,че или е презареден или не е зареден колкото трябва. Ако имаш въпроси пиши на лично.

              ---------- Post added at 09:05 ---------- Previous post was at 09:04 ----------

              snaiperisto относно твоя проблем. Мисля ,че проблема може да се крие и в клапата за регулиране на въздуха.
              Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                Не е по темата , ама за да не пускам нова ще питам тук...защо колеги , ми се струва че дебита ми е слаб на духалките дори и на макс , а съм сменил филтъра и дали пък това не е поредната особеност на модела?
                При мен също, доста е слаб дебита сравнение с всички останали, на които съм се качвал...
                '99 156 1.9 JTD SP3

                Comment


                • #9
                  Днес лека диагностика сам му направих
                  Компресора цъка 20-30 секунди след което остава да работи, без да включва и изключва. Тръбата е доволно студена. Непосредствено след компресора и преди да влезе в купето металната траба е горе-долу с една и съща температура.
                  Обаче в купето духа леко студено, а не ледена струя. Забелязвам, че без значение от зададената позиция на духане, винаги духа в краката и то силно.
                  Започвам да си мисля, че проблема е в купето.
                  Mercedes S320 W220
                  Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                  Comment


                  • #10
                    Мисля че точно 500 грама събира системата. Ако искаш пиши на лични да ти кажа къде да отидеш и да ти помогнат. И аз съм от Варна.Ето тази таблица от един мой стар пост в който спорихме с един многознайко...




                    Uploaded with ImageShack.us



                    Ето една подобна тема, дано ти помогне http://clubalfaromeo.com/forum/showt...itaka83&page=2
                    Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 23:00.
                    ----------------------
                    156 SW 1.8TS 07.2001
                    Fiat Tipo 1.4Mi
                    ----------------------

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                      Днес лека диагностика сам му направих
                      Компресора цъка 20-30 секунди след което остава да работи, без да включва и изключва. Тръбата е доволно студена. Непосредствено след компресора и преди да влезе в купето металната траба е горе-долу с една и съща температура.
                      Обаче в купето духа леко студено, а не ледена струя. Забелязвам, че без значение от зададената позиция на духане, винаги духа в краката и то силно.
                      Започвам да си мисля, че проблема е в купето.

                      Аз също забелязвам някакви аномалии с тези позиции на духалките. Нещо не мога да накарам да духа "в средата" , все духа и някъде другаде,

                      Моя климатик духаше студено , може би не достатъчно , но по-скоро проблема беше че бавно "идваше" студеното. Вчера го зареждаха , почна да духа топло , после дехидратора ми смениха , пак не беше добре , та решиха че някакъв ТРВ-клапан (ако не бъркам) бил нещо запушен , ама бил на майната си заврян , та в понеделник ще се прави. Та някой знае ли какъв е този клапан?
                      Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                      Comment


                      • #12
                        ТРВ или разшифровано е терморегулиращ вентил е един от петте елемента на хладилната машина . Представлява една дюза с едно мехче и една игла . В него се извършва дроселацията на течния хладилен агент идващ от кондензатора (външния радиатор ) . И превръща течността в пари на хладилният агент които попадат в изпарителя ( вътрешният радиатор ) .
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X